عالمی مدنی مرکز فیضان مدینہ کراچی میں ہونے والے مدنی کام

عالمی مدنی مرکز فیضانِ مدینہ کراچی میں ہونے والے مدنی کام کراچی ساؤتھ سنٹرل زون کی امیرِ اہلِ سنّت کی بارگاہ میں حاضری: 14جولائی 2019ء بروز اتوار کھارادر، صدر، لائنز ایریا، D.H.A، جمشید ٹاؤن، سائٹ ایریا، کلفٹن، اورنگی ٹاؤن، گلشنِ اقبال، نارتھ کراچی، سُرجانی، بلدیہ ٹاؤن، لیاری ٹاؤن،PECHSاور نیو کراچی میں رہنے والے دعوتِ اسلامی کے تمام ذمّہ داران اور پُرانے اسلامی بھائیوں کی امیرِ اہلِ سنّت مولانا محمد الیاس عطّاؔر قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ کی بارگاہ میں حاضری ہوئی۔ امیرِ اہلِ سنّت دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نے ذمّہ داران اور اسلامی بھائیوں کی تربیت فرمائی، اس موقع پر نگرانِ شوریٰ مولانا محمد عمران عطّاری اور دیگر اراکینِ شوریٰ بھی موجود تھے۔

ذمّہ داران کا سنّتوں بھرا اجتماع: کورنگی، لانڈھی اور ملیر و اطراف کے ذمّہ داران کا سنّتوں بھرا اجتماع منعقد ہوا جس میں ذمّہ داران سمیت دیگر عاشقانِ رسول نے شرکت کی۔ اس اجتماعِ پاک کے آغاز میں رکنِ شوریٰ حاجی محمد امین عطّاری نے سنّتوں بھرا بیان کیا، بعد ازاں مدنی مذاکرے کا سلسلہ ہوا جس میں امیرِ اَہلِ سنّت علّامہ محمد الیاس عطّاؔر قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نے عاشقانِ رسول کی جانب سے پوچھے گئے سوالات کے جوابات عطا فرمائے۔

مرکزی مجلسِ شوریٰ کا مدنی مشورہ: عالمی مدنی مرکز فیضانِ مدینہ کراچی میں8تا10جولائی2019ء دعوتِ اسلامی کی مرکزی مجلسِ شوریٰ کا مدنی مشورہ ہوا جس میں اراکینِ شوریٰ، ریجن نگران، زون نگران، اطراف زون ذمّہ داران، نگرانِ مجالس پاکستان اور اطراف زون و ریجن ذمّہ داران،نگرانِ کابینہ ،اطراف کابینہ ذمہ داران سمیت سینکڑوں ذمّہ دارانِ دعوتِ اسلامی نے شرکت کی۔ ان ذمّہ داران نے 7 جولائی 2019ء کو ہونے والی ”محفلِ مدینہ“ میں بھی شرکت کی اور امیرِ اہلِ سنّت مولانا محمد الیاس عطّاؔر قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ کے اِرشادات سے فیض حاصل کیا۔

مفتیانِ کرا م کا مدنی مشورہ: عاشقانِ رسول کی شرعی رہنمائی اور ان کے مسائل کے حَل کے لئے قائم شعبہ دارُالافتاء اہلِ سنّت کی مجلس کا22جون2019ءکو مدنی مشورہ ہوا جس میں مفتی محمد قاسم عطاری، مفتی فضیل رضا عطّاری، مفتی علی اصغر عطّاری مدنی، مفتی محمد ہاشم خان عطّاری مدنی سمیت دارُالافتاء اہلِ سنّت کے سینئر اسلامی بھائیوں نے شرکت کی۔

دورۃُ الحدیث شریف کے مدرسین کا تربیتی اجتماع: مجلس جامعۃُ المدینہ کے تحت 22، 23، 24 جون2019ء کو پاکستان میں موجود دورۃُ الحدیث شریف کے8دَرَجوں کے اساتذۂ کرام کا تین دن کا اجتماع ہوا جس میں ملک بھر سے دورۃُ الحدیث شریف کے26اساتذہ اور مجلس کے اسلامی بھائیوں سمیت 53 اسلامی بھائیوں نے شرکت کی۔ علاوہ ازیں مجلسِ جامعۃُ المد ینہ کے ذمّہ داران کا مدنی مشورہ ہوا جس میں نگرانِ شوریٰ مولانا محمد عمران عطاری مُدَّظِلُّہُ الْعَالِی نے ذمّہ داران کی تربیت فرمائی۔

مدارسُ المدینہ پاکستان کے مدنی عملے کا سنّتوں بھرا اجتماع: مجلسِ مدرسۃُ المدینہ کے تحت2، 3، 4 جولائی 2019ء کو تین دن کا سنّتوں بھرا اجتماع ہوا جس میں ملک کے مختلف شہروں سے پانچ ہزار سے زائد مدرسین، ناظمین و دیگر مدنی عملے نے شرکت کی۔ نگرانِ شوریٰ مولانا محمد عمران عطاری مُدَّظِلُّہُ الْعَالِی اور دیگر مبلغینِ دعوتِ اسلامی نے ان اسلامی بھائیوں کی تربیت کی اور انہیں اندازِ تدریس، شخصیات اور طلبہ کو پڑھانے کا طریقہ، چندہ(فنڈ) جمع کرنے، مارکیٹوں، بازاروں اور مختلف مقامات پر مدرسۃُ المدینہ بالغان لگانے کے حوالے سے ترغیب دِلائی۔

شعبۂ تعلیم کا سنّتوں بھرا اجتماع: شعبۂ تعلیم کے تحت سنّتوں بھرے اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں450 سے زائد PhD’s، M.Phil.s، MBBS، ڈاکٹرز اور اسٹوڈنٹس نے شرکت کی۔ مرکزی مجلسِ شوریٰ کے نگران مولانا محمد عمران عطاری مُدَّظِلُّہُ الْعَالِی نے سنّتوں بھرا بیان کیا اور شُرَکا کو ارشادات سے نوازا۔

کراچی اِیسٹ،ملیرکورنگی زونکے ذمّہ داران کا مدنی حلقہ: رضوی زون کے ذمّہ داران کا مدنی حلقہ ہوا جس میں نگرانِ کابینہ، ڈویژن نگران، زونل ذمّہ داران، اراکینِ کابینہ، مجلسِ قافلہ، مجلسِ مدنی انعامات، مجلسِ ائمہ مساجد، مجلسِ مدرسۃُ المدینہ بالغان اور مدرسۃُ المدینہ و جامعۃُ المدینہ کے ناظمین نے شرکت کی۔ نگرانِ کراچی ریجن و رکنِ شوریٰ حاجی محمد امین عطّاری اور نگرانِ کراچی اِیسٹ،ملیرکورنگی زون و رکنِ شوریٰ حاجی محمد امین عطّاری قافلہ نے ذمّہ داران کی تربیت فرمائی۔

کراچی ساؤتھ سنٹرل زون کی 11 کابینہ کے ذمّہ داران کا تربیتی مدنی حلقہ: عطّاری زون کی 11 کابینہ کے ذمّہ داران کا تربیتی مدنی حلقہ ہوا جس میں نگرانِ کابینہ، زون ذمّہ داران، ڈویژن نگران، اراکینِ کابینہ اور علاقائی نگرانوں نے شرکت کی۔ رکنِ شوریٰ حاجی محمد علی عطّاری اوررکنِ شوریٰ حاجی محمد امین عطّاری نے ان اسلامی بھائیوں کی مدنی تربیت فرمائی۔

فیضانِ نَماز کورس کا انعقاد:مجلس کورسز کے تحت 11 جولائی 2019ء سے سات دن کے ”فیضانِ نماز کورس“ کا انعقاد کیا گیا جس میں کراچی سمیت سندھ کے مختلف مقامات سے عاشقانِ رسو ل نے شر کت کی۔ مبلغِ دعوتِ اسلامی نے کو رس کے شرکا کونماز کے اَحکا مات سے متعلق آگاہی فراہم کرتے ہوئے وُضُو کا طریقہ بیان کیا۔

مجلسِ اجتماعی قربانی کا مدنی حلقہ: مجلسِ اجتماعی قربانی کے ذمّہ داران کا مدنی حلقہ ہوا۔ رکنِ شوریٰ حاجی محمد امین عطّاری نے اجتماعی قربانی کے جانوروں کی خریداری، ان کی حفاظت، ان کی قربانی، گوشت کی تقسیم کے حوالے سےمدنی تربیت فرمائی اور زیادہ سے زیادہ قربانی کی کھالیں جمع کرنے کے حوالے سے ذہن دیا۔

مدنی مرکز فیضانِ مدینہ فیصل آباد میں ہونے والے مدنی کام مدنی

مشورے:پاکستان بھر کے ریجن ذمّہ داران، مجلسِ تقسیمِ رسائل کے ریجن ذمّہ داران، مجلسِ فیضانِ مدینہ، فیصل آباد زون کے تمام ذمّہ داران، مجلسِ جدوَل و جائزہ کے اجلاس ہوئے۔ نگرانِ پاکستان انتظامی کابینہ حاجی محمد شاہد عطّاری اور دیگر اراکینِ شوریٰ نے ذمّہ دارن کی کارکردگی کا جائزہ لیتے ہوئے شعبے میں مزید بہتری لانے کے حوالے سے مختلف اہداف دئیے۔

جا معاتُ المدینہ کا افتتاح دعوتِ اسلامی کی مجلس جامعۃُ المدینہ کےتحت پاکستان کے خوبصورت شہر مَری کے علاقے کمپنی باغ اور پنجاب کے شہر گجر خان کے اطراف دولتالہ میں جامعۃُ المدینہ کی نئی شاخوں کا افتتاح کردیا گیا۔ خوشی کے اس موقع پر ہونے والے سنّتوں بھرے اجتماع میں اہلِ علاقہ، شخصیات اور دیگر اسلامی بھائیوں کی کثیر تعداد موجود تھی، رکنِ شوریٰ حاجی محمد وقارُالمدینہ عطّاری نے علمِ دین اور عالمِ دین کی فضیلت کے حوالے سے سنّتوں بھرا بیان فرمایا۔

مجلسِ مزاراتِ اولیا کےمدنی کام ٭صدرُ الشریعہ مفتی امجد علی اعظمی (گھوسی مؤ اترپردیش ہند) ٭حضرت دَم میراں لعل قلندر پاک (حجرہ شاہ مقیم ضلع اوکاڑہ) ٭حضرت حاجی محمد نوشہ گنج بخش (رنمل شریف ضلع منڈی بہاؤالدین) ٭حضرت بابا پیر شاہ ولی (گکھڑ منڈی، پنجاب) ٭حضرت خواجہ دھوم شاہ (پٹنہ سٹی بہار ہند) ٭حضرت پیر محمد خالد محمود حیدر رضوی (کدھر شریف) رحمۃ اللہ علیہم کے سالانہ اعراس پر مزارات شریف پر قراٰن خوانی ہوئی جس میں سینکڑوں عاشقانِ رسول اور مدارسُ المدینہ کے طلبہ شریک ہوئے، 87 عاشقانِ رسول پر مشتمل 9 قافلوں کی آمد کا سلسلہ رہا، محافلِ نعت بھی ہوئیں جن میں کم و بیش1700اسلامی بھائیوں نے شرکت کی سعادت پائی، اس کے علاوہ57مدنی حلقوں، 22 علاقائی دوروں، 35چوک درسوں اور سینکڑوں زائرین کو انفرادی کوشش کے ذریعے نماز اورسنّتوں پر عمل کی دعوت دی گئی۔

دعوتِ اسلامی کے شعبہ جات کی مدنی خبریں مجلسِ حج و عمرہ: میمن سوسائٹی حیدر آباد کے مدنی گراؤنڈ میں حج تربیتی اجتماع کا اہتمام کیا گیا جس میں رکنِ شوریٰ مولانا حاجی عبدالحبیب عطّاری نے سنّتوں بھرا بیان فرمایا اور عازمینِ حج کو حج و عمرے کا طریقہ، احرام کی احتیاطیں، مناسکِ حج، مقدس مقامات کی زیارات اور حاضریِ مدینہ کا طریقہ و آداب بیان کئے ٭کراچی کے علاقے ڈرگ کالونی کی جامع مسجد کلثوم اور البرکہ میرج ہال فتح جنگ میں حج تربیتی اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں تحصیل بھر سے سرکاری و پرائیویٹ حج اسکیم کے تحت جانے والے عازمینِ حج سمیت دیگر عاشقانِ رسول نے شرکت کی۔

مجلسِ رابطہ برائے تاجران:شوز ہول سیل مارکیٹ، ٹمبر مارکیٹ لاہور میں اور ڈیلکس شوز کمپنی کے آفس میں مدنی حلقے کا انعقاد کیا گیا جس میں مختلف شوز کمپنیز کے مالکان(Owners)نے شرکت کی۔ نگرانِ مجلسِ رابطہ برائے تاجران نے شُرَکا کو دعوتِ اسلامی کا تعارف پیش کیا۔

مجلسِ رابطہ برائے اسپورٹس: اسلام آباد کے ایک اسنوکر کلب میں مدَنی حلقے کا سلسلہ ہوا جس میں مجلسِ رابطہ برائے اسپورٹس کے زون ذمّہ دار نے مدنی درس دیتے ہوئے نیکی کی دعوت پیش کی ٭سرگودھا میں ذمّہ داران نے سابق ڈومیسٹک کھلاڑی محمد عمران عطّاری اورTNTکرکٹ کلب کے کوچ محمد شاہد عطّاری سے ملاقات کی اور انہیں ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع میں شرکت کی دعوت دی۔

مجلسِ شعبۂ تعلیم: لاہور میں واقع پنجاب یونیورسٹی میں مدنی حلقے کا سلسلہ ہوا جس میں یونیورسٹی کے پروفیسرز، انجینئرز، آئی ٹی پروفیشنلز، پی ایچ ڈی، ایم فل انجینئرز اور دیگر عاشقانِ رسول نے شرکت کی۔ مبلغِ دعوتِ اسلامی نے سنّتوں بھرا بیان کیا اور شرکا کو دعوتِ اسلامی کے مدنی مقاصد بیان کئے۔

مجلسِ ہومیوپیتھک ڈاکٹر:منگوال پاہڑپانوالی ضلع منڈی بہاؤالدّین کے ایک ہومیوپیتھک کلینک میں مدنی حلقے کا انعقاد کیا گیا جس میں ڈاکٹرز سمیت دیگر عملے نے شرکت کی۔ نگرانِ مجلس ہومیو پیتھک ڈاکٹر نے شرکا کو دعوتِ اسلامی کا تعارف پیش کرتے ہوئے دعوتِ اسلامی کے مدنی ماحول سے وابستہ رہنے کی ترغیب دلائی۔

مجلسِ مدنی انعامات:داروغہ والا لاہور میں سنّتوں بھرے اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں مدنی انعامات کے ریجن ذمّہ داران، لاہور زون کے اراکینِ کابینہ، اہلِ علاقہ اور دیگر اسلامی بھائیوں نے کثیر تعداد میں شرکت کی۔ نگرانِ مجلس مدنی انعامات نے اجتماعِ پاک میں سنّتوں بھرا بیان کیا۔

مجلس تقسیمِ رسائل:لاہورکے علاقے اوریگا سینٹر گلبرگ میں مجلس تقسیمِ رسائل کے نگران نے ریجن، زون اور کابینہ ذمہ دار کے ہمراہ مختلف مارکیٹوں میں جاکر تاجران کے درمیان مدنی حلقے لگائے، نیکی کی دعوت پیش کی اور مجلس تقسیمِ رسائل کا تعارف پیش کیا ٭کراچی کے علاقے صدر کی موبائل مارکیٹ، فیصل آباد کے علاقے چوک گھنٹہ گھر آٹھ بازار اور لاہور کے علاقے سمن آباد میں رسائل ریکس کو رِیفل کرنے (یعنی رسائل ریکس میں رسالے ڈالنے) کا سلسلہ ہوا۔ مجلسِ تقسیمِ رسائل کے ریجن ذمّہ دار نے مختلف دکانوں پر رکھے ہوئے ریکس رسائل رِیفل کئے اور دکاندار اسلامی بھائیوں کو رسائل تقسیم کرنے کی اہمیت و فوائد بیان کئے۔

مجلس اِزدیادِ حُب:مدنی مرکزفیضانِ مدینہ اسلام آباد سیکٹر G-11میں مدنی حلقہ ہوا جس میں کثیر اسلامی بھائیوں نے شرکت کی، رُکنِ شوریٰ حاجی وقارُالمدینہ عطّاری نے شُرَکا کی تربیت فرمائی ٭کراچی کے علاقے ڈرگ کالونی میں واقع جامع مسجد کلثوم میں مدنی حلقے کا انعقاد کیا گیا جس میں شرکا کو علمِ دِین سے مالامال معلومات دی گئیں۔

مجلس ذرائع آمد و رفت (ٹرانسپورٹرز):استورK.P.K (گلگت، بلتستان) میں مدَنی حلقہ ہوا جس میں مختلف ٹرانسپورٹ مالکان اور ڈرائیورز نے شرکت کی۔ نگرانِ مجلس ذرائع آمد و رفت (ٹرانسپورٹرز) نے دعوتِ اسلامی کا تعارف پیش کرتے ہوئے شرکا کی مدنی تربیت کی۔

مجلسِ معاونت برائے اسلامی بہنیں:شوّالُ المکرم1440ھ، (جون 2019ء) میں پاکستان بھر میں تقریباً 86مَحَارِم اجتماعات ہوئے جن میں کم و بیش1761اسلامی بھائیوں نے شرکت کی، مدنی انعامات کے425رسائل تقسیم کئے گئے اور مبلغینِ دعوتِ اسلامی کی انفرادی کوشش سے تین دن کے لئے تقریباً462، 12دن کے8 اور ایک ماہ کے لئے 18اسلامی بھائیوں نے مدنی قافلوں میں سفر کی سعادت حاصل کی۔

Share

عالمی مدنی مرکز فیضان مدینہ کراچی میں ہونے والے مدنی کام

اسلامی بہنوں کی پاکستان کی مدنی خبریں

سنّتوں بھرا اجتماع دعوتِ اسلامی کی مجلس جامعۃُ المدینہ للبنات کے تحت ملک بَھر سےجامعۃُ المدینہ للبنات کی اراکینِ پاک مشاورت، رِیجن و زون ذِمّہ داران اور اراکینِ کابینہ کا سنّتوں بھرا اجتماع 6، 7، 8 جولائی 2019ء کو پی آئی بی کالونی کراچی میں منعقد کیا گیا جس میں 50 ذِمّہ دار اسلامی بہنوں نے شرکت کی، اجتماعِ پاک میں صاحبزادیِ عطّار سلَّمہا الغفَّاراور عالَمی مجلسِ مشاورت ذِمّہ دار اسلامی بہن نےبھی تربیَت کی۔کفن،دفن اجتماعات مجلسِ کفن، دفن (اسلامی بہنیں)کے تحت جون 2019ء میں پاکستان میں 439 مقامات پر کفن،دفن اجتماعات کا اہتمام کیا گیا جن میں 8ہزار 490 اسلامی بہنوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی۔ گھوٹکی اور نواب شاہ سمیت بعض علاقوں میں یہ اجتماع پہلی بار ہوا جسے مقامی اسلامی بہنوں نے بہت پسند کیا۔ اجتماعِ پاک میں اسلامی بہنوں کوغسلِ میّت کا عملی طریقہ بھی سکھایا گیا۔ نیک بننے کے طریقےدعوتِ اسلامی کے تحت سکھر اور لاڑكانہ سندھ سمیت مختلف مقامات پر دوگھنٹے کے مدنی انعامات اجتماعات منعقد ہوئے جن میں کئی اسلامی بہنوں نے شرکت کی۔ مدنی کورسز مجلسِ شارٹ کورسز کے تحت اسلامی بہنوں کے لئے 8جولائی 2019ء سے کراچی میں 12 دن کے ”خُصُوصی اسلامی کورس“ کا سلسلہ ہوا۔ اس کورس میں خُصُوصی اسلامی بہنوں (گونگی، بہری اور نابینا) میں مدَنی کام کرنے کے طریقے سکھائے گئے ٭8جولائی 2019ء سے حیدرآباد، فیصل آباد، گُجرات، ملتان اور اسلام آباد میں اسلامی بہنوں کےدارُالسنّہ للبنات میں 12دن کے ”فیضانِ نماز کورس“ کا سلسلہ ہوا جس میں نماز سے متعلّق شَرْعی احکام، وُضو اور نماز کا عملی طریقہ، شجرۂ عالیہ کے اَوْرَادو وَظائف، اسلامی بہنوں کے مختلف شَرْعی مسائل اور مدنی کام کرنے کے طریقے سکھائے گئے۔ ڈاکٹرزمدنی حلقہ شعبۂ تعلیم (اسلامی بہنیں ) کے تحت ملتان شہر، ملتان کابینہ میں ”نِشْتر اسپتال“ کے جنرل سَرجَن کے گھر ڈاکٹرز مدنی حلقہ کا سلسلہ ہوا جس میں کئی لیڈی ڈاکٹرز نے شرکت کی سعادت حاصل کی۔مبلّغۂ دعوتِ اسلامی نے مدنی حلقہ میں شریک اسلامی بہنوں کو فرض عُلوم حاصل کرنے کا ذِہن دیا اور انہیں دعوتِ اسلامی کا تعارُف پیش کرتے ہوئے مختلف مدنی کاموں اور ماہانہ مدنی حلقہ میں شرکت کرنے کی نیتیں کروائیں۔ نعت خوانی مجلسِ رابطہ کے تحت گُلگشت کابینہ(ملتان) میں نیوز چینل’’اب تک‘‘ کے بیورو چِیف کے گھر اِن کی اہلیہ کے تعاوُن سے نعت خوانی کا سلسلہ ہوا جس میں شُرَکا کو دعوتِ اسلامی کا تعارف پیش کیا گیا اور دعوتِ اسلامی کے مَدَنی کاموں میں حصّہ لینے کی ترغیب دِلائی گئی۔

اسلامی بہنوں کی بیرونِ ملک کی مدنی خبریں

قبولِ اسلام کی مدنی خبر

5 ذوالقعدہ 1440ھ کو عُمان میں یوگنڈا کی ایک خاتون نے مبلّغۂ دعوتِ اسلامی کے ہاتھوں اسلام قبول کیا، اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ ان کو اسلامی احکامات اور تعلیمات سکھانےکی کوشش جاری ہے۔

سنّتوں بھرےاجتماعات دعوتِ اسلامی کے تحت ساؤتھ افریقہ کے ملک لیسوتھو (Lesotho) میں اسلامی بہنوں کے ماہانہ سنّتوں بھرے اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں شخصیات اسلامی بہنوں سمیت کثیر اسلامی بہنوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی ٭اسی طرح یوگنڈا (Uganda)کے شہر کمپالا(Kampala) میں ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں بِلالی ممالک کی ذِمّہ دار اسلامی بہن نے سنّتوں بھرا بیان کیا۔اس اجتماعِ پاک میں یوگنڈا کی ایک یونیورسٹی اور انٹرنیشنل یونیورسٹی آف اِیسٹ افریقہ کی طالبات اور دیگر افریقی و ایشیئن اسلامی بہنوں نے شرکت کی۔ سری لنکا کی اسلامی بہنوں کا مدنی مشورہ دعوتِ اسلامی کے تحت سری لنکا کی اسلامی بہنوں کا مدنی مشورہ ہوا جس میں عالَمی مجلسِ مشاورت کی ذِمّہ دار اسلامی بہن نے بذریعہ ٔ انٹرنیٹ دعوتِ اسلامی کے مدنی کاموں کو مزید بڑھانے کےلئے اَہداف مقرّر کئے اوران کی تربیت کی۔ نیک بننے کے طریقے اسلامی بہنوں کےنیک بننے کے63 طریقوں کو اپنی زندگی میں عملی طور پر نافذ کرنے کے لئےدعوتِ اسلامی کے تحت یکم تا 30 جون 2019ء ہند کے مختلف شہروں (موڈاسا گجرات، گودھرا ضلع پنج محل، ہمّت نگر ضلع صابر کاٹھا، پرانٹج، جام نگر ضلع گجرات ، ڈیسا ضلع میرا ہامولا، پالنپورضلع گل موہر، گونجا ضلع مہسانہ، رالسانہ، بھوج ضلع کَچھ، انجرضلع گاندھی دھام، احمد آباد ضلع جوہاپور، احمد آبادضلع مرزا پور، نڈیاد ضلع کٹھلال، بالاسینور، دھابوئی ضلع بڑودا، کرجن بڑودا، بیاور ضلع اجمیر، کانکرولی ضلع راجستھان، اودھے پور، بوندی ضلع جودھپور، کوٹا، ناگور شریف، بیکانر، جودھ پور وغیرہ) اور یوکے کے شہروں (برمنگھم، اسٹروک آن ٹرینٹ، ڈیوڈلی، ٹپٹن، برسٹل) جبکہ کیوپیپ موریشس اور بارسلونا اسپین میں اڑھائی گھنٹے کے مَدَنی انعامات اجتماعات منعقد ہوئے جن میں تقریباً 1803 اسلامی بہنوں نے شرکت کی۔ شخصیات اجتماع افریقی ملک یوگنڈا (Uganda) کے شہر کمپالا (Kampala) میں ایک شخصیت اسلامی بہن کے گھر شخصیات اجتماع ہوا جس میں عالَمی مجلسِ مشاورت کی رکن و بِلالی ممالک کی ذمّہ دار اسلامی بہن نے سنّتوں بھرا بیان کیا اور شُرکا کوہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع میں شرکت ومدرسۃُ المدینہ بالغات میں داخلے کا ذہن دیا۔ حج تربیتی اجتماعات مجلسِ حج وعمرہ (اسلامی بہنیں) کے تحت ملک و بیرونِ ملک اس سال حج پر جانے والی اسلامی بہنوں کے لئے دو گھنٹے کے حج تربیتی اجتماعات کا انعقاد کیا گیا جن میں اسلامی بہنوں کو حج و عمرہ کا طریقہ، حاضریِ مدینہ کے آداب اور وہاں اپنے قیمتی لمحات کو نیکیوں میں گزارنے سے متعلق پوائنٹس (Points)دیئے گئے۔ بیرونِ ملک میں یوکے، کینیڈا، ہند، ساؤتھ افریقہ، عمان، ترکی، قطر،عرب شریف، کویت، اسپین، ناروے، بیلجئم، اِٹلی، آسٹریا، ملائیشیا، موریشس، یوگنڈا، بوٹسوانا،کینیاوغیرہ اور پاکستان سمیت دنیا بھر میں 317 مقامات پر حج تربیتی اِجتماعات ہوئے جن میں اس سال حج پر جانے والی سینکڑوں اسلامی بہنوں سمیت سولہ ہزار سات سو اِکسٹھ (16761) اسلامی بہنوں نے شرکت کی۔ کورسز اسلامی بہنوں کی مجلسِ شارٹ کورسز کے زیرِ اہتمام نیویارک امریکہ اور افریقہ کے ملک لیسوتھو میں اسلامی بہنوں کیلئے 12 دن کے ”اپنی نماز دُرُست کیجئے“ کورس کا انعقاد کیا گیا جس میں مقامی اسلامی بہنوں سمیت دیگر اسلامی بہنوں نے شرکت کی۔ مدنی کورس کے اختتام پر امتحان کا سلسلہ ہوا۔ شُرَکا اسلامی بہنوں نے دعوتِ اسلامی کی ”مجلسِ شارٹ کورسز“  کی اس کوشش کو بہت سَراہا اور مدَنی کاموں میں شرکت کی نیتیں کیں۔ مجلسِ رابطہ کی مدنی خبریں ٭مجلسِ رابطہ کے تحت یوکے کے شہر ڈربی میں شخصیات اجتماع کا سلسلہ ہوا جس میں طالبات، ٹیچرز اور عاشقانِ رسول کے مدارس کی عالمہ اسلامی بہنوں سمیت شعبۂ تعلیم سے وابستہ شخصیات نے شرکت کی اور اجتماع کے اختتام پر دینِ متین کی خدمت کے لئے کی جانے والی دعوتِ اسلامی کی کوششوں کو سراہتے ہوئے حوصلہ افزا تاثرات دیئے ٭ماہ ِشوال میں بنگلہ دیش کے شہر ڈھاکہ میں بنگلہ دیش پارلیمنٹ کی ممبر خاتون کے گھر پر سنتوں بھرے اجتماع کا سلسلہ ہوا جس میں شخصیات کے ساتھ ساتھ دیگر اسلامی بہنوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی ٭یوکے کے شہر برمنگھم میں شخصیات کے درمیان مدنی حلقہ ہوا جس میں دیگر شخصیات کے ساتھ ساتھ سماجی ادارے آل پاکستان وومین ایسوسی ایشن سے تعلّق رکھنے والی اسلامی بہنوں نے بھی شرکت کی۔مدنی حلقے میں شریک اسلامی بہنوں کو علمِ دین کے فضائل سے آگاہ کیا گیا اور ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع میں شرکت کا ذِہن بھی دیا گیا۔ تعویذاتِ عطّاریہ کامدَنی بستہ اللہ پاک کے کرم سے پیارے آقا صلَّی اللہ علیہ واٰلہٖ وسلَّم کی دکھیاری امّت کی غم خواری کےلئے دعوتِ اسلامی کی مجلس مکتوبات و تعویذاتِ عطّاریہ کے تحت اسلامی بہنوں کے لئے اٹلی (Italy) کے شہر بریشیا میں تعویذاتِ عطّاریہ کےمدنی بستے کا آغاز ہوچکا ہےجہاں اسلامی بہنوں کو فِی سَبِیْلِ اللہ تعویذاتِ عطّاریہ دیئے جارہے ہیں۔ ماہانہ مدنی حلقہ دعوتِ اسلامی کے مدنی کاموں میں سے ایک مدنی کام ماہانہ مدنی حلقہ بھی ہے۔پچھلے دنوں ممبئی ہند میں ایک مقام پر اسلامی بہنوں کے ماہانہ مدنی حلقے کا آغاز ہوا جس میں مقامی اسلامی بہنوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی۔ ہفتہ واراجتماع کا آغاز ہند کے ضلع محبوب نگر صوبہ تلنگانہ میں ایک نئے ہفتہ وار اجتماع کا آغاز ہوا جس میں کثیر اسلامی بہنوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی۔

Share

عالمی مدنی مرکز فیضان مدینہ کراچی میں ہونے والے مدنی کام

علمائے کرام سے ملاقاتیں دعوتِ اسلامی کی مجلس رابطہ بالعلماء کے ذمّہ داران نے ماہِ ذوالقعدۃ الحرام1440ہجری(جولائی 2019ء) میں کم و بیش2200 سے زائد عُلَما و مشائخ اور ائمہ و خُطبا سے ملاقاتیں کیں۔ چند کے نام یہ ہیں:پاکستان:٭استاذُالعلماء مفتی اسمٰعیل ضیائی (شیخُ الحدیث دارُالعلوم امجدیہ کراچی) ٭مفتی نورالحسن قلندرانی (مہتمم جامعہ جنّتُ العلوم نورانی بستی حیدرآباد) ٭مفتی حماد برکاتی (دارُالافتاء احسنُ البرکات حیدرآباد) ٭مفتی محمد جمیل احمد ہدایتی پسروری (مدرس و مفتی دارُالعلوم جامعہ نعیمیہ رضویہ الحبیب ریلوے روڈ پسرور) ٭مفتی محمود احمد قادری (مہتمم جامعہ رضویہ ڈیرہ عالم پور گوندلاں کھاریاں) ٭مولانا خلیلُ الرّحمٰن قادری (آرگنائزر جماعتِ اہلِ سنّت پنجاب) ٭مولانا خلیل احمد سلیمانی (مہتمم و مدرس مدرسہ فخریہ اسلامیہ ڈیرہ غازی خان) ٭مولانا بشیر قادری (ضلع استور گلگت) ٭مولانا زاہد قادری (امام و خطیب جامع مسجد احمد آباد ضلع استور) ٭مولانا شکور احمد ضیاء سیالوی (مدرس جامعہ نظامیہ لوہاری گیٹ لاہور) ٭مولانا پیر فقیر محمد جان نقشبندی (سجادہ نشین درگاہ ویھڑشریف نزد سیہون شریف) ہند:٭مفتی محمد ارشد حسین رضوی فیضی (صدرُ المدرسین الجامعۃُ الامجدیہ ممبئی مہاراشٹر) ٭مفتی مبشر رضوی نوری (دارُ الافتاء کوٹر گیٹ مسجد ممبئی مہاراشٹر) ٭مفتی مبارک مصباحی (سرپرستِ اعلیٰ جامعۃُ الرضا سری نگر کشمیر) ٭حافظ رَحمت عالَم رضوی (آستانہ حضرت سیّدُناقمر علی درویش پونہ مہاراشٹر) ٭مولانا اشرفُ القادری (خطیب و امام نگینہ مسجد ممبئی مہاراشٹر) علمائے کرام کی مدنی مراکز و جامعاتُ المدینہ آمد ٭مولانا عبدالحلیم نقشبندی (شانگلہ سوات)، جامعہ رسولیہ شیرازیہ لاہور کے مولانا اویس مظہر قادری اور فاضل جامعہ فریدیہ ساہیوال قاری ارشاد احمد فریدی نے عالمی مدنی مرکز فیضانِ مدینہ کراچی ٭مفتی سیّد محمد نویدالحسن مشہدی (سجادہ نشین آستانہ عالیہ بھکھی شریف ومہتمم دارُالعلوم حنفیہ جلالیہ علیُّ المرتضیٰ چیلیانوالہ اسٹیشن) نے مدنی مرکز فیضانِ مدینہ منڈی بہاؤالدّین ٭مولانا سیّد احمد فاروق شاہ اور محمد ندیم سیالوی نے مدنی مرکز فیضانِ مدینہ گوجرانوالہ ٭مولانا فیصل قادری (مدرس محمدیہ لاثانیہ اسلامک یونیورسٹی کوٹلی کوہالہ) اور مولانا اعجاز چشتی (مدرس جامعہ قادریہ قاسمیہ ڈھوڈا شریف) نے مدنی مرکز فیضانِ مدینہ گجرات ٭مولانا احمد سعید کاظمی اور مولانا جاوید سعید کاظمی صاحب نے مدنی مرکز فیضانِ مدینہ حیدرآباد ٭مولانا حافظ محمد سلطان چشتی (مہتمم جامعہ نورُالہدیٰ شاہ صدر الدین ڈیرہ غازی خان) نے فیضانِ مدینہ شاہ صدر دین ڈیرہ غازی خان ٭مولانا مبارک حسین مصباحی (چیف ایڈیٹر ماہنامہ اشرفیہ و استاد الجامعۃُ الاشرفیہ مبارک پور اعظم گڑھ، اتر پردیش ہند) نے جامعۃُ المدینہ فیضانِ صوفی نظامُ الدّین گورکھپور اترپردیش ہند ٭مفتی قاضی شکیل مصباحی (سرپرستِ اعلیٰ دارُالعرفان پلوامہ کشمیر ہند) نے جامعۃُ المدینہ پلوامہ کشمیر ٭مولانا نثار نقشبندی (خطیب و امام جامع مسجد نور راجوری جموں ہند) نے جامعۃُ المدینہ راجوری جموں ہند ٭حافظ یٰسین رضوی (خطیب و امام جامع مسجد فتح پور جموں ہند) نے جامعۃُ المدینہ راجوری جموں ہند کا دورہ کیا۔ دعوتِ اسلامی کے ذمّہ داران نے علمائے کرام کو خوش آمدید کہتے ہوئے ان کا استقبال کیا اور دعوتِ اسلامی کے تحت دنیا بھر میں ہونے والے مدنی کاموں سے متعلق آگاہی فراہم کی جس پر علمائے کرام نے دعوتِ اسلامی کی دینی خدمات کو خوب سراہا اور دعا ئیں بھی دیں۔ علاوہ ازیں عاشقانِ رسول کے جامعات سے تقریباً3000سے زائد طلبۂ کرام دعوتِ اسلامی کے ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماعات اور مدنی مذاکروں میں شریک ہوئے۔ اصلاحِ اعمال کورس مجلس رابطہ بالعلماء کے تحت مُلتان ریجن میں ماہِ شوّال و ذوالقعدۃ الحرام (جون،جولائی)میں عاشقانِ رسول کے چار جامعات میں ”اصلاحِ اعمال کورس“ کروایا گیا۔ جس کی تفصیل درج ذیل ہے:٭24 شوّالُ المکرم،28جون کو جامعہ گلشنِ مصطفےٰ فتویرہ شریف (ضلع بہاولنگر) میں 25طلبۂ کرام ٭25شوّالُ المکرم،29 جون کو جامعہ و دربارِ عالیہ توگیرہ شریف بہاولنگر میں30 طلبۂ کرام ٭27شوّالُ المکرم،1 جولائی کو جامع مسجد نور بہاولنگر شہر میں 20 طلبۂ کرام اور ٭2ذوالقعدۃ الحرام،6جولائی کو جامعہ نورُ الہدیٰ شاہ صدر دین ڈیرہ غازی خان میں16طلبۂ کرام نے یہ مدنی کورس کرنے کی سعادت حاصل کی۔ شخصیات سے ملاقاتیں دعوتِ اسلامی کی مجلسِ رابطہ کے ذمّہ داران نے ماہِ ذوالقعدۃ الحرام 1440سنِ ہجری، جولائی 2019 میں کم و بیش 539 سیاسی و سماجی شخصیات سے ملاقاتیں کیں۔ چند کے نام یہ ہیں: کراچی:٭شارق احمد(سیکرٹری لاء) ٭مختیار احمد (M.P.A) ٭عامر فاروقی (D.I.G ایسٹ)۔ لاہور:٭حمزہ شہباز شریف (قائد حزبِ اختلاف پنجاب) ٭فرحان مرزا بیگ (D.I.G) ٭داؤد سلیمانی (M.P.A) ٭میاں جمیل احمد شرقپوری (M.P.A) ٭اعجاز بندیشہ (M.P.A) ٭رضا حسین بخاری (M.P.A چیئرمین اسٹینڈنگ کمیٹی) ٭اجمل چیمہ (منسٹر سوشل ویلفیئر پنجاب) ٭طاہر رندھاوا (پارلیمانی سیکرٹری ایگریکلچر) ٭حاجی حبیبُ الرّحمٰن (سابق I.G پنجاب) ٭ڈاکٹر عاقل (سیکشن آفیسر) ٭عمران بشیر وڑائچ (اسسٹنٹ کمشنر) ٭توقیر الیاس چیمہ (اسسٹنٹ کمشنر) ٭چودھرى اخلاق (منسٹر اسپیشل ایجوکیشن) ٭خالد محمود (منسٹر ڈیزاسٹر مینجمنٹ) ٭اسلم بھروانہ (منسٹر کو آپریٹو) ٭راجہ یاسر ہمایوں سرفراز (منسٹر ہائر ایجوکیشن پنجاب) ٭چودھرى عون (ایڈوائزر ٹو C.M پنجاب) ٭مجتبیٰ شجاعُ الرّحمٰن (M.P.A) ٭چودھرى شہباز (M.P.A) ٭خواجہ عمران نذیر (جنرل سیکرٹری پنجاب) ٭سمیعُ اللہ خان (M.P.A) ٭مراد راس (وزیرِ اسکول ایجوکیشن پنجاب) ٭ظہیرُالدّین (منسٹر پراسیکیوشن)۔ اسلام آباد: ٭ ڈاکٹر ندیم شفیق (فیڈرل سیکرٹری) ٭مرزا عبدالعزیز (سابق چیف ایڈمرل) ٭عامر ہاشمی (بریگیڈیئر) ٭محمد اسلم کمبوہ (فیڈرل سیکرٹری) ٭مجیبُ الرّحمٰن (چیئرمین ہسٹری ڈیپارٹمنٹ انٹرنیشنل اسلامک یونیورسٹی) ٭جواد احسن (ڈائریکٹر اسپیشل ایجوکیشن P.H.C) ٭انوارُالحق (ایڈیشنل سیکرٹری) ٭راجہ بشارت (صوبائی وزیرِ قانون و بلدیات پنجاب) ٭راجہ ناصر (سابق مشیر وزیرِ اعظم پاکستان) ٭چودھرى ساجد (M.P.A)۔ سرگودھا: ٭ڈاکٹر لیاقت علی خان (M.P.A) ٭عنصر مجید خان نیازی (صوبائی وزیر محنت و افرادی قوت) ٭فیصل حیات جبوآنہ (صوبائی وزیر لائیوسٹاک) ٭میاں مناظر علی رانجھا (M.P.A) ٭ملک غلام رسول سنگھا (M.P.A) ٭ساجد احمد خان بھٹی (M.P.A) ٭چودھرى افتخار حسین گوندل (M.P.A) ٭شکیل احمد شاہد (M.P.A) ٭رانا منور غوث خان (M.P.A) ٭ڈاکٹر ملک اختر (صوبائی وزیر) ٭ملک امتیاز محمود (S.P انویسٹی گیشن سرگودھا) ٭ملک محمد اختر جوئیہ (D.S.P CTDسرگودھا ریجن) ٭چودھرى منیبُ الحق (M.P.A رینالہ) ٭چودھرى جاوید (سابق M.P.A)۔ بھوانہ: ٭محمد رحمتُ اللہ (سابق M.P.A) ٭مہر ثقلین انور سپراء (سابق M.P.A)۔ جوہرآباد: ٭ارشد منظور بزدار (ڈپٹی کمشنر خوشاب کیپٹن، ر) ٭فرخ سہیل سندھو (D.S.P صدر خوشاب) ٭اسدُ اللہ خان نیازی (D.S.P مٹھہ ٹوانہ)۔ خوشاب: رانا محمد شعیب محمود (DPO خوشاب) ٭ملک محمد وارث کلو (M.P.A) ٭انجینئر عمر فاروق (اسسٹنٹ کمشنر خوشاب) ٭ملک جاوید سرور جسرہ (D.S.P لیگل خوشاب) ٭غلام حبیب خان (انچارج سیکیورٹی برانچ خوشاب)۔ بھکر: ٭محمد رمضان خان (ریٹائرڈ D.I.Gکسٹم) ٭پرویز خان نیازی (D.S.P ہیڈ کوارٹر)۔ ملتان:زبیر خان دریشک (C.P.O ملتان)۔ پشاور: ٭محمود خان اچکزئی (صدر سیاسی پارٹی)۔ فیصل آباد: ٭محمد علی درانی (سابق وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات) ٭راؤ امتیاز احمد (ڈپٹی کمشنر)۔ شخصیات کی مدنی مراکز آمد مجلسِ رابطہ کے تحت مَدَنی مرکز فیضانِ مدینہ ملتان شریف میں شخصیات مدنی حلقہ منعقد ہوا جس میں اسپیشل برانچ ادارے سے انسپکٹر آصف شاہین، A.S.I محمد طاہر، حافظ رمیز، محمد عادل، محمد اعظم اورمحمد شاکر مسعود سمیت دیگر افراد نے شرکت کی ٭مدنی مرکز فیضانِ مدینہ اسلام آبادG-11 میں شخصیات مدنی حلقہ ہوا جس میں سیاسی و سماجی شخصیات سمیت دیگر عاشقانِ رسول نے شرکت کی۔ نگرانِ شوریٰ مولانا محمد عمران عطّاری مُدَّظِلُّہُ الْعَالِی نے سنّتوں بھرا بیان کیا اور شُرَکا کو دعوتِ اسلامی کے تحت ہونے والے مدنی کاموں کے متعلق تفصیلی بریفنگ دی۔ اس اجتماعِ پاک میں ڈاکٹر عمران (ایڈیشنل سیکرٹری)، اصغر علی (ڈپٹی سیکرٹری)، شاہد احمد وکیل (ڈپٹی سیکرٹری)، محمد اقبال (سیکشن آفیسر)، عمر فاروق (ڈائریکٹر لیگل رانا)، عامر سلطان چیمہ (M.N.A)، جاوید حسنین شاہ (M.N.A)، غلام محمد لالی (M.N.A)، ابرار حسین (S.P.S.J.S)، محمد ارشد (P.S وفاقی محتسب)، عتیق جاوید (ڈائریکٹر F.I.A)، غلام رسول (اسسٹنٹ ڈائریکٹر F.I.A)، فخر بلال (پروفیسر قائدِ اعظم یونیورسٹی)، محمد عثمان (انچارج سیل F.I.A)، حسین بلوچ (ڈائریکٹر ریٹائرڈ) اور مہر عنصر ہرل (ڈسٹرکٹ صدر) سمیت کثیر تعداد میں اسلامی بھائیوں نے شرکت کی۔

Share

عالمی مدنی مرکز فیضان مدینہ کراچی میں ہونے والے مدنی کام

قبولِ اسلام کی مدنی بہاریں

٭یوگنڈا میں 19جون 2019ء کو ایک غیرمسلم نے جبکہ 6 جولائی 2019ء کو قافلے کی برکت سے دو غیرمسلموں نے اسلام قبول کیا جن میں سے ایک کا اسلامی نام عبدُاللہ اور دوسرے کا نام عبدُالرشید رکھا گیا ٭8جولائی 2019ء کو کینیا کے شہر ممباسہ میں دعوتِ اسلامی کےتحت چلنے والے جامعۃُ المدینہ میں ایک غیرمُسلم نے اسلام قبول کیا جن کا نام محمد عمر رکھا گیا۔

دارُالافتاء اہلِ سنّت کا افتتاح 30جون2019ءکو بریڈفورڈ یوکے میں دارُالافتاء اہلِ سنّت کی پہلی برانچ کا افتتاح ہوا۔اس موقع پر سنّتوں بھرے اجتماع کا انعقاد کیا گیا جس میں پاکستان سے تشریف لائے ہوئے مفتیِ اہلِ سنّت مفتی محمد قاسم عطّاری مُدَّ ظِلُّہُ الْعَالِی نے سنّتوں بھرا بیان فرمایا اور شُرکا کو اپنے اِرشادات سےنوازا۔ جامعۃُ المدینہ کاآغاز مجلس جامعۃُالمدینہ کے تحت بنگلہ دیش کے شہر سید پور میں جامعۃُ المدینہ و مدرسۃُ المدینہ کا افتتاح ہوا۔ خوشی کے اس موقع پر بنگلہ دیش مُشاوَرَت کے نگران، ریجن نگران، زون نگران، دیگر ذِمّہ داران، اہلِ علاقہ اور مختلف شخصیات بھی موجود تھیں۔ بنگلہ دیش مُشاورت کے نگران نے سنّتوں بھرا بیان کیا اور شُرکا کی تربیت کرتے ہوئے انہیں دعوتِ اسلامی کے مدنی کاموں کا تعارُف پیش کیا اور انہیں اپنے بچّوں کو مدرسۃُ المدینہ و جامعۃُ المدینہ میں داخل کروانے کا ذِہْن دیا جس پر کئی اسلامی بھائیوں نے اپنی اپنی نیّتوں کا اظہار کیا ٭ہانگ کانگ میں جامعۃُ المدینہ للبنین کی ایک نئی شاخ کا آغاز ہوا جبکہ کینیڈا میں ستمبر 2019ء سے جامعۃُ المدینہ کی ایک نئی شاخ کا آغاز کیا جارہا ہے۔ داخلے کے خواہش مند اسلامی بھائی نیچے دئیے گئے ای میل ایڈریس پر رابطہ فرمائیں:

jamia.overseas@dawateislami.net

اراکینِ شوریٰ کا بیرونِ ملک سفر ٭دعوتِ اسلامی کے تحت دنیا بھر میں دینِ متین کی خدمت کے جذبے کے تحت اراکینِ شوریٰ اور دیگر مُبلّغینِ دعوتِ اسلامی وقتاً فوقتاً بیرونِ ملک کا سفر اختیار کرتے رہتے ہیں۔رکنِ شوریٰ حاجی محمد اسد عطّاری مَدَنی نے جون 2019ء میں مدنی کاموں کے سلسلے میں اسکاٹ لینڈ کی جانب مدنی سفر کیا ٭6 تا 17 جون 2019ء رکنِ شوریٰ حاجی عقیل عطّاری مَدَنی نے تُرکی کا مدنی دورہ فرمایا۔

اراکینِ شوریٰ نے اپنے جَدْول کے دوران سنّتوں بھرے اجتماعات اور مدنی حلقوں میں سنّتوں بھرے بیانات فرمائے، شخصیات سے مُلاقاتیں کیں اور مدنی مشوروں میں ذِمّہ داران کی تربیت فرمائی۔حج تربیتی اجتماعات مجلس حج و عمرہ کے تحت عازمینِ حج کے لئے مختلف مُمالِک میں حج تربیتی اجتماعات کا سلسلہ ہوا جن میں ہند، بنگلہ دیش، یوکے، ساؤتھ افریقہ شامل ہیں۔ مُعلّم مدنی قاعدہ کورس مجلسِ مدرسۃُالمدینہ بالغان کے تحت مدنی مرکز فیضانِ مدینہ نیپال گنج میں 26 دن کا ”مُعلّم مدنی قاعدہ کورس“ ہوا جس میں ہند سے آئے ہوئے 38 اسلامی بھائیوں نے شرکت کی۔ اس مدنی کورس میں دُرُست تَلفّظ، مخارج اور قواعد کے ساتھ قراٰنِ پاک پڑھنا سکھایا گیا اور فَرْض عُلوم، سنّتوں اور آداب کے متعلّق بھی آگاہی فراہم کی گئی۔ یومِ قفلِ مدینہ مجلس مدنی انعامات کے تحت جولائی 2019ء میں پاکستان سمیت یونان، اٹلی، کویت، بحرین، بنگلہ دیش، ہند، امریکہ اور عمان میں 613 مقامات پر یوم قفلِ مدینہ کا سلسلہ ہوا جن میں 13 ہزار 762 اسلامی بھائیوں نے شرکت کی سعادت حاصل کی۔

مدنی حلقے ٭2 جولائی 2019ء کو کینیا کے شہر کسموں کے ایک اسکول میں مدنی حلقے کا سلسلہ ہوا جس میں اسکول کے طَلبہ اور اَساتذہ نے شرکت کی، مبلّغِ دعوتِ اسلامی نے سنّتوں بھرا بیان فرمایا ٭مجلسِ تاجران کے تحت بنگلہ دیش کے شہر کومیلا میں تاجر اسلامی بھائیوں کا مدنی حلقہ ہوا جس میں مختلف شخصیات سمیت دیگر عاشقانِ رسول نے شرکت کی، کومیلا زون کے ریجن ذمّہ دار نے شُرکا کو دعوتِ اسلامی کا تعارف پیش کیا ٭مجلسِ خُدّامُ المَساجد کے تحت بنگلہ دیش میں ذِمّہ داران کا مدنی حلقہ ہوا جس میں رکنِ شوریٰ سیّد لقمان عطّاری نے عالمی مَدَنی مرکز فیضانِ مدینہ کراچی سے بذریعۂ لنک ذمّہ داران کی تربیت فرمائی اور ذمّہ داران کی پچھلے پانچ ماہ کی کارکردگی اور شیڈول کا جائزہ لیتے ہوئے زیادہ سے زیادہ مَساجد بنانے کے حوالے سے تربیت فرمائی ٭دعوتِ اسلامی کے تحت ہالینڈ کے شہر ایمسٹرڈیم کی جامع مسجد فریدُالاسلام میں مدنی حلقے کا انعقاد کیاگیا جس میں مبلغینِ دعوتِ اسلامی نے سنّتوں بھرے بیانات کئے اور شُرکا کو نیکی کی دعوت عام کرنے، دعوتِ اسلامی کے تحت ہونے والے ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع میں شرکت کرنے اور قافلے میں سفر کرنے کی ترغیب دلائی۔ تاجروں سے ملاقات دعوتِ اسلامی کی مجلسِ تاجران کے تحت راج شاہی بنگلہ دیش میں ذِمّہ داران نے نگرانِ زون کے ہمراہ مارکیٹوں میں جاکر تاجر اسلامی بھائیوں سے ملاقات کی اور انہیں دعوتِ اسلامی کے تحت چلنے والے شُعبہ جات کا تعارُف پیش کیا نیز انہیں ہفتہ وار سنّتوں بھرے اجتماع میں شرکت کی دعوت دی۔ مُبلّغین کا بیرونِ ملک سفر دینِ اسلام کی تَرْوِیج و اِشاعَت اور دعوتِ اسلامی کے پیغام کو دنیا بھر میں عام کرنے کے مُقدّس جذبے کے تحت 87 مُبلغینِ دعوتِ اسلامی نے جنوری تا جون 2019ء ملکِ پاکستان سے بیرونِ ممالک (عرب شریف، انڈونیشیا، نیپال، موزمبیق،ساؤتھ کوریا، تھائی لینڈ، جرمنی، ترکی، تنزانیہ، یوگنڈا،ملاوی، اسپین، کینیا، سری لنکا، زیمبیا، عمان، ملائیشیا، نائیجیریا، زمبابوے اور یوکے) کی جانب مَدَنی سفرکیا۔

Share

Articles

Comments


Security Code