کتب کا تعارف

Image
پیارےاسلامی بھائیو! پندرھویں صدی ہجری کی عظیم شخصیت شیخ طریقت، امیراہل سنت حضرت علامہ مولانا محمد الیاس عطّار قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ”مدنی مذاکروں“ کے ذریعے عقائدو اعمال،
Image
”مَدْرَسہ“ کا لفظ سنتے ہی ذِہْن کے پردے پرتعلیم وتربیَت، پاکیزگی وطَہارت،ظاہری وباطِنی صفائی،عُمدہ اَخلاق اور اچھی عادات کا ایک حسین اور خوبصورت  تصوّر اُبھرآتا ہے۔ 
Image
اسلام کی بے شمار خوبیوں میں سے یہ بھی ہے کہ اس نے عورت کو نظر انداز نہیں کیا بلکہ اسے اصلاحِ مُعَاشَرہ کے لئے اہم قرار دیا اور اسے اپنی اور دوسروں کی اصلاح کے باقاعِدہ طَور طریقے بتائے۔
Image
اس وقت مسلمانوں کی  بھاری اکثریّت غیبت کی خوفناک آفت کی لپیٹ میں ہے،اسی غیبت کے  باعث آج  اکثر گھر میدانِ جنگ بنے ہوئے ہیں، خاندانوں ،مَحلّوں اور بازاروں میں  اسی غیبت کے سبب نفرت کی منحوس دیواریں قائم ہوچکی ہیں۔
Image
شیطان  انسانوں کا کُھلا دشمن ہےجو انہیں وسوسے میں مبتلاکرتا اور نیکیوں سے روکتا ہے، اس لئے انسان ہمیشہ نیکی کی دعوت کا محتاج ہے۔ 
Image
قرآنِ کریم میں   نماز قائم کرنے کا حکم ہے اور کسی چیز کو قائم کرنا یہ ہے کہ اُسے اُس کا پورا حق دے دیا جائے۔ (مفرداتِ امام راغب، ص 692) 
Image
قرآن کریم اہل اسلام اور پوری انسانیت کے لئے دنیا و آخرت کے تمام تر امور میں ہدایت و رہنمائی کا سر چشمہ ہے۔
Image
اس کتاب میں اُمّتِ محمدیّہ کے بلند مرتبہ 600سے زائد افراد کے حالاتِ زندگی کو ترتیب وار لکھا گیا ہے۔
Image
ہمارے بُزرگانِ دین جہاں بیان کی صورت میں لوگوں کے دلوں میں علم ِدین کے نُور کی شمعیں روشن کرتے رہے ہیں وہیں تَحریر کے مَیدان میں بھی  اصلاح کے مدنی پھول لُٹاتے رہے ہیں۔