DONATE NOW donation

Home Al-Quran Surah Al Hadid Ayat 8 Translation Tafseer

رکوعاتہا 4
سورۃ ﳽ
اٰیاتہا 29

Tarteeb e Nuzool:(94) Tarteeb e Tilawat:(57) Mushtamil e Para:(27) Total Aayaat:(29)
Total Ruku:(4) Total Words:(672) Total Letters:(2500)
8

وَ مَا لَكُمْ لَا تُؤْمِنُوْنَ بِاللّٰهِۚ-وَ الرَّسُوْلُ یَدْعُوْكُمْ لِتُؤْمِنُوْا بِرَبِّكُمْ وَ قَدْ اَخَذَ مِیْثَاقَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ مُّؤْمِنِیْنَ(۸)
ترجمہ: کنزالعرفان
اور(اے لوگو!) تمہیں کیا ہے کہ تم اللہ پر ایمان نہ لاؤحالانکہ رسول تمہیں بلارہے ہیں کہ اپنے رب پر ایمان لاؤ اور بیشک اللہ تم سے عہد لے چکا ہے۔ اگر تم یقین رکھتے ہو۔


تفسیر: ‎صراط الجنان
{وَ مَا لَكُمْ لَا تُؤْمِنُوْنَ بِاللّٰهِ: اور تمہیں  کیا ہے کہ تم اللہ پر ایمان نہ لاؤ۔} ارشاد فرمایا کہ اے لوگو! تمہیں  کیا ہوا ہے کہ تم اللہ تعالیٰ پر ایمان نہیں  لا رہے حالانکہ اللہ تعالیٰ کے رسول تمہیں  بلارہے ہیں  کہ تم اپنے ر ب تعالیٰ کی وحدانیَّت   کا اقرار کر کے اس پر ایمان لاؤ اور وہ تمہارے سامنے (اللہ تعالیٰ کی وحدانیَّت اور اپنی رسالت کی) دلیلیں  پیش کررہے ہیں  اور اللہ تعالیٰ کی کتاب سنارہے ہیں ، اب تمہیں  ایمان قبول کرنے سے کیا عذر ہوسکتا ہے اور بیشک اللہ تعالیٰ تم سے اس وقت عہد لے چکا ہے جب اس نے تمہیں  حضرت آدم عَلَیْہِ الصَّلٰوۃُ وَالسَّلَام کی پشت سے نکالا تھا کہ اللہ تعالیٰ تمہارا رب ہے اس کے سوا کوئی معبود نہیں ۔ اگر تم اس عہد پریقین رکھتے ہوتو ایمان لے آؤ۔( تفسیر طبری، الحدید، تحت الآیۃ: ۸، ۱۱ / ۶۷۲، خازن، الحدید، تحت الآیۃ: ۸، ۴ / ۲۲۷، ملتقطاً)

Reading Option

Ayat

Translation

Tafseer

Fonts Setting

Download Surah

Related Links