اسلامی عقائد و معلومات

Image
عقیدہ  حساب حق ہے،یعنی قراٰن و سنّت اور اجماع سے ثابت ہے۔ مومن ،کافر،انسان اور جنّات سب کا حساب ہو  گا سوائے اُن کے جن کا اِسْتِثْناء کیا گیا ہے۔
Image
حَشْر ونَشْر کسے کہتے ہیں؟ ’’نَشْر‘‘ کا معنیٰ ہے موت کے بعد مخلوق کوزندہ  کرنا  جبکہ’’ حَشْر‘‘ کا معنیٰ ہے انہیں  میدانِ حساب اور پھر جنّت و دوزخ  کی طرف لے جانا۔
Image
 حضرتِ سیّدنا سلیمان  علٰی نَبِیِّنَاوعلیہ الصَّلٰوۃ وَالسَّلام کے زمانے میں لوگ سمجھتے تھے کہ جِنّات غیب جانتے ہیں۔ حضرت سیّدنا سلیمان  علٰی نَبِیِّنَاوعلیہ الصَّلٰوۃ وَالسَّلام نے  جنات کو بیت المقدس کی تعمیر میں لگایا اور بارگاہِ الٰہی میں دعا کی
Image
 رُوح کیا چیز ہے؟ اللہ پاک کا قراٰنِ پاک میں ارشاد ہے: ﴿قُلِ الرُّوْحُ مِنْ اَمْرِ رَبِّیْ وَ مَاۤ اُوْتِیْتُمْ مِّنَ الْعِلْمِ اِلَّا قَلِیْلًا(۸۵)﴾ 
Image
عقیدہ:  اہلِ سنّت کا اس بات پر اتفاق ہے کہ عذابِ قَبْر اور تَنْعِیمِ قبر  روح اور جسْم دونوں کو ہوتا ہے۔
Image
”فرشتے“ نوری مخلوق ہیں۔ اللہ تَعَالیٰ نے انہیں نور سے پیدا  کیا اور ہماری نظروں سے پوشیدہ  کر دیا اور انہیں ایسی  طاقت دی کہ جس شکل میں چاہیں ظاہر ہو جائیں۔
Image
سوالات روح سے ہوں گے یا بدن سے؟: سوالِ نکیرین (منکر نکیر کا سوال کرنا) روح و بدن دونوں سے ہے۔ (فتاویٰ رضویہ، ج9،ص851)
Image
”موت“ انسان کی دُنیوی زِندگی کا آخری  زِینہ(سیڑھی)  ہے جہاں سےاس کا سفر عالَمِ دُنیا سے ٹوٹ کر آخرت کی جانب شُروع ہوجاتا ہے۔ موت کے بعد اِنسان”بَرزَخ“ میں داخل ہو جاتا ہے۔
Image
بارگاہِ الٰہی میں نیک بندوں کا وسیلہ پیش کرنا دعاؤں کی قبولیت، مشکلات کے حل، مصائب و آلام سے چھٹکارے اور دینی و دُنیوی بھلائیوں کے حُصول کا آسان ذریعہ ہے۔