احکام تجارت

Image
دکان سے پیک چیز خریدی اگر خراب نکلے تو کیاحکم ہے؟/ کیا زمین ٹھیکے پر دینا جائز ہے؟/ مال بیچنے کے لیے سچی قسم کھانا کیسا؟
Image
سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلے کے بارے میں کہ میں ایک ملازم ہوں اگر میں دس دن نوکری پر نہیں جاتا تومیرے لئے ان دس دنوں کی تنخواہ لینا حلال ہےیا حرام؟
Image
سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلے کے بارے میں کہ پرائز بانڈ لینا اور اس سے نکلا ہوا انعام حاصل کرنا جائز ہے یا نہیں؟ بعض لوگ اسے ناجائز کہتے ہیں۔کیا یہ درست ہے؟
Image
سوال:کیا فرماتے ہیں علمائے دین و مفتیانِ شرع متین اس مسئلے کے بارے میں کہ جن چیزوں پر تصویریں چَھپی ہوں مثلاً صابن وغیرہ ان کو خریدنا کیسا؟
Image
گاہک سوٹ سینے کے لئے د ے جائے لیکن واپس نہ آئے تو درزی کیا کر ے؟/موبائل کمپنی سے ایڈوانس بیلنس حاصل کرنا کیسا؟

Image
دو طرفہ بروکری لینا کیسا؟/ بروکر کاٹاپ مارنا کیسا؟/ بروکر کا پارٹی کو مارکیٹ ویلیو سے زائد قیمت بتانا/ بروکر کا پارٹی سے چیز خرید کر آگے بیچنا کیسا؟
Image
تاجر اسلامی بھائیو! کاروباری ترقی کے لئے جائز تدابیر اختیار کرنے میں حرج نہیں لیکن شریعتِ اسلامیہ ایسے طریقوں سے روکتی ہے جن سے مُعاشرتی بگاڑ پیدا ہو، 
Image
کھانا کھائے بغیر کمپنی سے کھانے کے پیسے وصول کرنا/Goodwill کا عوض طلب کرنا کیسا؟/دفعِ ظلم کے لیے رشوت دینا کیسا؟/نقد اور اُدھار کی قیمتوں میں فرق کرنا کیسا؟
Image
کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلہ میں کہ پرائز بانڈجو خریدے جاتے ہیں اس کو رکھا جاتا ہے اس کے بعد اگر نہ لگے تو اس کو کیش کروالیتے ہیں۔ آیا اس پر جو انعام نکلتا ہے وہ حلال ہے یا حرام ہے؟