دارالافتاء اہلسنت

Image
سوال:کیا  فرماتے ہیں علمائے دین و مفتیانِ شرع متین اس مسئلے کے بارے میں کہ ایک شخص نے روزہ رکھا لیکن افطار کا وقت کیلنڈر سے دیکھنے میں غلطی ہوگئی جس کی وجہ سے ایک منٹ پہلے ہی روزہ کھول لیا تو اس کا روزہ ہوگیا یا نہیں؟
Image

ادارے کے کاموں کے لئے ملنے والا پٹرول  ذاتی کاموں میں استعمال کرنا کیسا؟/ امام کا لمبی قراءَت کرنا اور مقتدیوں کا اس پر باتیں کرنا/ دورانِ طواف یادداشت کے لئے دَھات کا چھلّا پہننا


Image
مالِ وِراثت میں اگر حرام و حلال مکس ہو تو کیا کریں؟/ زندگی میں ہی اولاد میں جائیداد تقسیم کرنا/مسجد کی پُرانی دریوں کی خرید و فروخت کرنا کیسا؟
Image
کیافرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ (1)بچے کا عقیقہ کس عمر تک ہوسکتا ہے؟ (2)اگر بچہ عقیقے کے وقت اس جگہ حاضر نہ ہو تو کیا عقیقہ ہوجاتا ہے، یا  نہیں؟
Image
کیا فرماتے ہیں علمائے دین و مفتیانِ شرعِ متین اس مسئلے کے بارے میں کہ ہمارے خاندان میں ولیمہ وغیرہ دعوتوں کے مواقع پر کچھ نہ کچھ پیسے دیئے جاتے ہیں اور نیت یہ ہوتی ہے کہ 
Image
کیا شوہر بیوی کی کمائی استعمال کرسکتا ہے؟/ نابالغ،بالغ ہونے کے بعد نماز کا اِعادَہ کرے یا نہیں؟
Image
سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ مردکاعورت کے کپڑے،جوتے وغیرہ اشیاء کواستعمال کرناکیساہے؟اوراس میں مَحرم و غیرمَحرم اورعمرکاکوئی فرق ہوگایا نہیں؟
Image
کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس بارے میں کہ چھوٹے ناسمجھ بچوں کو مسجد میں لانا درست ہے یا نہیں؟ نیز ان کو لاکر اپنے ساتھ صف میں کھڑے کرنا کیسا ہے؟ کیا اس صورت میں صف قطع ہوگی یا نہیں؟
Image
سُوال: کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ دف والی نعتیں پڑھنا اور سننا کیسا ہے؟ نیز جن نعتوں میں پیچھے اللہ کا ذکر کیا جارہا ہو اس کا پڑھنا اور سننا جائز ہے یا نہیں؟