پھلوں اور سبزیوں کے فوائد

Image
کھجور(Date)ایک  طاقت بخش اور خوش ذائقہ غذا ہے جس کا استعمال دنیا بھر میں کیا جاتا ہے بالخُصوص رَمَضانُ المبارک میں اس کا استعمال مسلم مَمالک میں نمایاں  طور پر سامنے آتاہے۔
Image
لہسن کئی کھانوں کا اہم ترین جز سمجھا جاتا ہے۔ یہ گرم ہوتا ہے اسی لئے طبّی ماہرین نے اسے سردی سے بچاؤ کے لئے بہترین ٹانک(Tonic) قرار دیا ہے۔لہسن کئی طبّی فوائد کا حامل ہے ،اس کے 4 فوائد ملاحظہ کیجئے:
Image
امرود ایک سستا، لذیذ اور فرحت بخش پھل ہے۔اس کا مِزاج سرد (ٹھنڈا) اور تَر ہے امرود کو جام  بھی کہا جاتا ہے۔ آئیےاس کے کچھ طبّی فوائد ملاحظہ کرتے ہیں:
Image
بھنڈی ایک مشہور سبزی ہے، بے حد لیس دار ہوتی ہے، سبز اور سفید دونوں رنگوں میں کاشت ہوتی ہے۔ لوگ اسے نہایت شوق سے کھاتے ہیں۔ بھنڈی اور اس کے بیج بطورِ دوا استعمال ہوتے ہیں،
Image
"کدّوشریف" (pumpkin)جسے لوکی بھی کہا جاتا ہے، ایک معروف سبزی ہے،یہ حضور نبیِ کریم صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّم کو بہت پسند تھا۔ (ابن ماجہ،ج4،ص27،حدیث:3302)
Image
فی زمانہ کئی لوگوں کی صِحّت خراب ہونے کی ایک عُمومی  وجہ جسم میں وِٹامنز، مَعدنیات، اور دیگر ضَروری و اَہم عَناصِر کی کمی ہوتی ہے۔ پھلوں میں تقریباً وہ تمام وِٹامنز قُدرتی طور پر پائے جاتے ہیں 
Image
اللہ پاک کا احسانِ عظیم ہے کہ اس نے ہمیں پھلوں جیسی نعمتیں عطا فرمائیں۔مالٹا،کینو،سنگترہ، چکوترا(Grapefruit)، مَوسَمبی اور مِٹّھا موسمِ سرما کے دلکش اور ذائقہ دارپھل ہیں۔
Image
انار ایک قدیم ترین پھل ہے۔یہ تین طرح کا ہوتا ہے۔ میٹھا، کھٹا اور کھٹا میٹھا، تینوں کی تاثیر مختلف ہے۔شیریں انار گرم، تُرش انار ٹھنڈا اورکھٹا میٹھا انار تاثیر کے اعتبار سے متوسط ہوتا ہے۔
Image
پپیتا (Papaya)سبز، زرد اور سرخ رنگ کا پھل ہے۔ اس کا مزاج سرد و تَر ہوتا ہے، کچے  پپیتےکا ذائقہ تلخ اور پک جانے کے بعد شیریں ہوتا ہے۔