العلم نور

Image
دینِ اسلام نے ہمیں زندگی گزارنے کے اُصول  بیان کئے اورکسی بھی  مسئلے  کے بارے میں  رہنمائی حاصل کرنے کے لئے اہلِ علم  کی طرف رجوع کرنا اور اپنی ضرورت کے مسائل سیکھنا لازم قرار دیا ہے۔
Image
نبیِّ اکرم، شفیعِ معظّم صلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّم کی احادیث قراٰنِ پاک کی عملی وضاحت، زندگی کے تمام شعبوں کیلئے مکمل راہنما اور دنیا کو نَجات سے ہمکنار کرانے کا بہت ہی بنیادی، مستحکم اور مضبوط ذریعہ ہے۔
Image
اللہ پاک نے حضرت امامِ اعظم ابوحنیفہ رحمۃ اللہ تعالٰی علیہ کو ایسی زبردست فقہی صلاحیت سے نوازا  کہ کروڑوں مسلمان آپ کی تقلید کرتے ہیں۔
Image
قر اٰن سمجھنا ضروری کیوں؟: جہاں قراٰن کودیکھنا، پڑھنا  اور چھونا  عبادت ہے وہیں اس میں غور فکر کرنا ،اسے سمجھنا اور اس کے احکامات پر عمل کرنا بھی باعثِ اَجْر و ثواب ہے ۔ 
Image
ہر چیز کے کچھ نہ کچھ اُصول و ضَوابِط( قاعدے و قوانین) ہوتے ہیں اور ان اُصول و ضَوابِط کو سیکھنے اور سمجھنے والے لوگ بھی مختلف ہوتے ہیں کیونکہ ہر فَرد ہر چیز  جانتا ہو یہ ضَروری نہیں
Image
دورِ حاضر میں ترقی پانے کے لئےوقت کی تنظیم کاری (Time Management)،پیشہ وَرانہ مہارت (Professionalism) اور فرائض کو  انجام دینے کےلئےاحساسِ ذمہ داری کو  بہت اہم سمجھا جاتاہے
Image
بیان وتدریس کے  ذریعے نئی نسل میں علمِ دین کی لازوال دولت منتقل کی جاتی ہے جس کی بدولت عقائد و اعمال  میں  پختگی آتی ہے،اخلاق و کردار نکھرتے ہیں،
Image
اللہ عَزَّوَجَلَّ نے ا نسانوں کو گمراہی سے بچانے اور سیدھا راستہ چلانے کے لئے انبیائے کرام علیہمُ السَّلام کو مبعوث فرمایا اور انہیں بے  شمار کمالات اور خصوصیات سے نوازا، جن میں سے ایک معجزہ ہے۔
Image
”فتاویٰ رضویہ“اعلیٰ حضرت، امامِ اہلِ سنّت امام احمد رضا خان علیہ رحمۃ الرحمٰن کی ذہانت  و فَطانت ، تَبَحُّرِ عِلمی اور تَفَقُّہ فی الدین کا  ایک عظیمُ  الشان اور فقیدُ المثال  شاہکار  ہے۔