العلم نور

Image
مُتعدّی نیکی کی ایک صورت درس و بیان بھی ہے۔
Image
اے عاشقانِ رسول!زبان کے ذریعے ہی انسان اپنے خیالات، احساسات اور معلومات کو آسانی سے ظاہر کرسکتا ہے۔ ایک تحقیق (Research) کے مطابق دنیا بھر میں تقریباً سات ہزار زبانیں(Languages)بولی جاتی ہیں۔
Image
پیارےاسلامی بھائیو!سات(7)کےعددکےعجائبات مخلوق کی پیدائش سے لے کرجنّتیوں کے جنّت میں اور جہنمیوں کے جہنم میں جانےتک پھیلے ہوئے ہیں۔ کئی احادیثِ مبارکہ اور فرامینِ بزرگانِ دین میں سات (7) کے عدد کا مختلف لحاظ سے بیان آیاہے۔
Image
 (قیامت کےدن) جب اللّٰہ پاک کی بارگاہ میں پیشی کے وقت اعمال نامے تقسیم ہوں گے تو جسے اس کا نامۂ اعمال دائیں ہاتھ میں دیا جائے گا تو وہ یہ سمجھ لے گا کہ وہ نَجات پانے والوں میں سے ہے۔ 
Image
کسی کو بات سمجھانے کا ایک بہترین طریقہ  مثال دینا بھی ہے۔ مثال دے کر بات سمجھانے سے سننے والے کو آسانی سے سمجھ بھی آتی ہے اور طویل عرصے تک یاد بھی رہتی ہے۔
Image
پیارے طلبۂ کرام! عِلم کی مثال ایک درخت جیسی ہے،مضبوط درخت کی طرح مضبوط علم کے لئے اس کے بیج یعنی مَتن پر عُبور ہونا ضَروری ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہمارے اَسلاف مَتن پر خصوصی توجہ دیتے تھے
Image
حج اسلام کا ایک اَہَم رُکن ہے، حج کے موقع پر لاکھوں مسلمان احرام کی حالت میں جمع ہوتے ہیں، ہرمسلمان کی زبان پر لَبَّیْک کی صدا ہوتی ہے، لاکھوں انسان دیوانہ وار کعبے کے گرد چکر لگاتے ہیں، صفا و مَروَہ کے درمیان سَعی کرتے ہیں،