فیضانِ جامعۃ المدینہ

Image
 کئی علوم و فنون میں مہارت کے ساتھ ساتھ آپ رحمۃ اللہ تعالٰی علیہ کوعلمِ توقیت میں بھی مہارتِ تامّہ اور معاصرین میں امتیازی خصوصیت حاصل تھی۔
Image
دسویں صدی کے مجدّد،ایک ہزار سے زائد کتب کی تصنیفات  کا شرف پانے والے، دو لاکھ احادیث کے حافظ، امام جلال الدین عبدالرحمٰن بنابو بکر سیوطی علیہ رحمۃ اللہ القَوی نے اپنی تمام تَر زندگی تحصیل علم 
Image
مساجد کو دینِ اسلام میں بڑی اَہمیت حاصل ہے کیونکہ یہ قراٰن و سنّت کی تعلیم حاصل کرنے کا بنیادی ذریعہ ہیں اور مسلمان یہاں اِنفِرادی و اِجتِماعی طور پر اللہ عَزَّ وَجَلَّ کی عبادت کرتے ہیں۔
Image
وقت اللہ تعالٰی کی عظیم نعمت ہےمگر کچھ امور ایسے ہیں جن پر توجہ نہ دینے کی بنا پر ہم یہ عظیم نعمت ضائع کر بیٹھتے ہیں۔آئیے یہ جانتے ہیں کہ وہ امور کون سے ہیں:
Image
اعلیٰ حضرت عظیم البرَکت مولانا شاہ احمد رضا خان عَلَیْہِ رَحمَۃُ الرَّحْمٰن اسلام کی اُن عظیم ہستیوں میں سے ہیں جنہیں اللہ تَعَالٰی نے اپنے دین کی خدمت کے لئے منتخَب فرمایا۔آپ کی چند اَہم دینی خدمات یہ ہیں:
Image
غُصّہ اىک چھوٹا سا لفظ ہے مگر اپنے نتائج کے اعتبار سے مُتَعَدَّد خرابىوں کا سبب ہے۔ اس کا ضبط(یعنی قابوکرنا) نىک لوگوں کى صِفت ہے،
Image
شکر ایک چھوٹا سا لفظ ہے مگر اپنے معنیٰ کے اعتبار سے بہت جامع ہے۔ بندے پر اللہ تعالٰی کی جانب سے ملنے والی نعمتوں پر شکر کرناواجب ہے جیسا کہ فضائلِ دُعا میں ہے:جب نعمت ملے شکر واجب ہے۔