ابتدائی طبی امداد (First Aid)

Image
بزرگانِ دین مخلوق کی محتاجی سے بچنے اور اللہ پاک کی عبادت پر مدد حاصل کرنے کے لئے کسبِ حلال کا جائز ذریعہ  اختیار کرنے کو بہت اہمیت دیا کرتے تھے،چنانچہ٭حضرتِ سیّدُنا عمر فاروقرضی اللہ تعالٰی عنہ فرماتے ہیں:
Image
 اگر آنکھ میں کچھ چلا جائے تو بہت پریشانی اور تکلیف ہوتی ہےاوراکثر اوقاتہماپنی لا علمی کی وجہ سے اس تکلیف میں اِضافہ کر لیتے ہیں۔ آنکھ میں کچھ چلے جانے کی صورت میں درج ذیل ہدایات پر عمل کرتے ہوئے
Image
 منہ کے چھالےعام طور پر سفید رنگ کے ہوتے ہیں اور ان کے گرد سرخ رنگ کی لکیر ہوتی ہے۔چھالے زیادہ تر گالوں کے اندر کی طرف ، زبان کے اوپر یا نیچے، ہونٹوں کے باہر یا اندر کی طرف اور منہ کے اندر تالوپر نکلتے ہیں
Image
اگر جِلد پر چھالے ہو جائیں  اور زیادہ تکلیف نہ ہو تو  ان کو نہ پھاڑیں کیونکہ چھالوں میں موجود پانی  بیکٹیریا سے بچاتااور انفیکشن سے بچنے میں مدد دیتا ہے۔ اس پر صاف اور  جراثیم سے پاک پٹّی (Sterilize Gauze)
Image
(1)زخمی حصّے کو ٹھنڈے پانی میں ڈبوئیں یا زخم پر 15 منٹ کے لیے برف رکھیں۔(2)برف کو براہِ راست جِلد پر نہ رکھیں بلکہ برف اور جِلد کے درمیان کپڑے کی تَہ کو استعمال کریں۔
Image
آگ اللہ تعالٰی کی نعمت ہےکہ ہم کھانا پکانے ،پانی گرم کرنے،دودھ ابالنے اور دیگر ضروریات زندگی پوری کرنے میں اس سے مدد لیتے ہیں،لیکن یہی آگ ہماری بے احتیاطی کی وجہ سے زحمت بھی بن سکتی ہے۔
Image
کتے کے کاٹنے سے ایک بیماری پیدا ہوتی ہے جسے ”ریبیز“ (Rabies) یعنی ”باؤلا پن“ کہتے ہیں جو کہ جان لیوا ثابت ہوسکتی ہے
Image
کرنٹ(Electric Shock) ہمارے جسْم اور زندگی دونوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے اور یہ کم یا زیادہ کرنٹ لگنے پر مُنْحَصِر ہے۔ بعض اوقات بجلی کے کرنٹ سے جِلد جَل جاتی ہے
Image
میٹھے میٹھے اسلامی بھائیو!ایک بار پھر موسمِ گرما کی آمد آمد ہے۔ گرمی کاموسم اللہ عَزَّ وَجَلَّ   کی ایک عظیم نعمت ہے لیکن بے احتیاطی کے باعث یہ موسم نعمت کے بجائے زَحمت بھی ثابت ہوسکتا ہے۔