برماکے مظلوم مسلمانوں کے متعلق پیام عطار

سگِ مدینہ محمد الیاس عطّارقادِری رضوی عُفِیَ   عَنْہُ کی جانب سے تمام عاشقانِ رسول کی خدمات میں:

اَلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَۃُ اللّٰہِ وَبَرَکَاتُہٗ!

اے میرے میٹھے میٹھے اسلامی بھائیو! آہ! جدھردیکھو مسلمان ظلم و اِسْتِبْداد کا نشانہ بنائے جارہے ہیں،خصوصاً آج کل برما میں مسلمانوں کو بے دریغ شہید کیا جارہا ہے، ان کے بچوں کو ان کی ماؤں کے سامنے زندہ آگ میں جھونکا جارہا ہے، نوجوانوں کو پکڑ کر بےدردی سے ذبح کیا جارہا ہے، عورتوں کی عزّتیں لوٹ کران کو بھی نذرِ آتش کیاجارہا ہے اوریہ ظلم وستم منظّم طور پر ہورہاہے۔

 اے عاشقان ِ رسول! جس سے ہو سکے آقاصلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّمکے مظلوم دُکھیارے غلاموں کی ضرور حاجت روائی کرے۔ سرکارِدوجہانصلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّمکافرمانِ عالیشان ہے:

مسلمان مسلمان کا بھائی ہے،نہ اس پر ظلم کرتا ہے نہ ہی اسے قید کرتا ہے،جو کوئی اپنے بھائی کی حاجت پوری کرتا ہے اللہ عَزَّوَجَلَّ اس کی حاجت پوری فرماتا ہے اور جو کسی مسلمان کی ایک پریشانی دور کرے گا اللہ  عَزَّوَجَلَّ قیامت کی پریشانیوں میں سے اُس کی ایک پریشانی دور فرمائے گااور جو کسی مسلمان کی پردہ پوشی کرے (یعنی عیب چھپائے) گا اللہعَزَّوَجَلَّقیامت کے روز اس کی پردہ پوشی فرمائےگا۔“ (مسلم، ص1069،حدیث:6578)

جنسے ہوسکے ضرور ان کی اِمداد کرے، اس آڑے وقت میں ان کا ساتھ دے۔فرمانِ مصطفےٰ صلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّم ہے:

”بے شک اللہ عَزَّوَجَلَّنے کچھ  قوموں کو بعض نعمتیں عطا کی ہیں جنہیں وہ اس وقت تک ان کے پاس رکھتا ہے جب تک وہ مسلمانوں کی حاجت روائی کرتے رہتے ہیں اور جب وہ انہیں مسلمانوں پر خرچ نہیں کرتے تو اللہ عَزَّوَجَلَّ وہ نعمتیں دوسروں کی طرف منتقل فرمادیتاہے۔“(مجمع الزوائد،ج8،ص351،حدیث:13713)

اے اللہ عَزَّوَجَلَّ!پیارے حبیبصلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّم کا واسطہ!برما کے مظلوم مسلمانوں کی غیب سے مدد فرما۔ اے اللہ عَزَّوَجَلَّ!ان کی حفاظت فرما، ان کے شہیدوں کو بے حساب مغفرت سے مُشَرَّف فرما، جو زندہ ہیں ان کی حفاظت فرما اورجو زخمی ہیں ان کو دَر دَر کی ٹھوکروں سے بچا۔ اے اللہ عَزَّوَجَلَّ! ان بے چاروں پر رحم فرما۔ اٰمِیْن بِجَاہِ النَّبِیِّ الْاَمِیْن صلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّم

اے خاصۂ خاصانِ رُسُل وقتِ دعا ہے

اُمّت پہ تِری آکے عَجَب وقت پڑا ہے

صَلُّوْا عَلَی الْحَبِیْب!                                               صلَّی اللہُ تعالٰی علٰی محمَّد

18ذولحجۃ الحرام 1438ھ

اَلْحَمْدُلِلّٰہِ عَزَّ وَجَلَّ!دعوتِ اسلامی کے مبلغین نے برما سے ہجرت کرکے بنگلہ دیش پہنچنے والے مُہاجِرین سے ان کے کیمپوں میں جاکر ملاقات کی،صبْرو ہمّت کی تلقین کی اور ان میں اِمدادی سامان بھی تقسیم کیا۔ 

 

 

 

Share